Hoe werken wij

Slotenmakers aan Huis biedt nagenoeg een landelijke dekking. In elke regio hebben wij een slotenmaker beschikbaar die u van dienst kan zijn. Wij zijn 24/7 bereikbaar om u te helpen bij buitensluitingen en defecten aan hang- en sluitwerk. In eerste instantie plannen wij deze afspraken in voor ons eigen personeel. Wanneer ons eigen personeel niet toereikend is, zijn wij genoodzaakt om vaste zzp’ers in te schakelen om u altijd van dienst te kunnen zijn. In deze situatie treedt Slotenmakers aan Huis op als intermediair.

Wanneer wij samenwerking aangaan met een zzp’er stellen wij de volgende eisen op:
Hiernaast controleren wij steekproefsgewijs de uitgevoerde opdrachten van de zzp’ers.
Met deze zzp’ers hebben wij vaste afspraken gemaakt over hoe de dienstverlening moet verlopen. Deze zijn als volgt:

Bij Slotenmakers aan Huis bedragen de voorrijkosten 35 euro exclusief de BTW. Hierbij zal de monteur voor komen rijden en het totaalbedrag vooraf met u bespreken. U heeft altijd de keuze om af te zien van de opdracht nadat de prijzen vooraf besproken zijn. In deze situatie betaalt u enkel de hierboven genoemde voorrijkosten. Wanneer u akkoord gaat met de besproken prijs voor de dienstverlening, gaat u een overeenkomst aan. Door het ondertekenen van de factuur of het betalen hiervan, bent u akkoord gegaan met de prijzen en werkzaamheden.

 

Houd er altijd rekening mee dat prijzen kunnen afwijken door een verschil in model- en maatvoering van hang- en sluitwerk. Er zijn situaties waarbij de monteur eerst de deur dient te openen om de model- en maatvoering te kunnen bepalen. Mocht hierbij bijvoorbeeld het slot vervangen dienen te worden, dan zal de monteur ook het totaalbedrag vooraf met u bespreken, nadat de deur geopend is.

In eerste instantie dient u alle vragen en opmerkingen te bespreken met de desbetreffende monteur. Wanneer u een klacht heeft over de dienstverlening van Slotenmakers aan Huis dient u deze altijd per e-mail, inclusief een kopie van de factuur, te versturen naar info@slotenmakersaanhuis.nl. Klachten worden niet telefonisch behandeld. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie per e-mail. 

Annuleert u de afspraak wanneer de monteur al op locatie is? Dan kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht. Dit hangt af van de extra tijd die de monteur nodig heeft gehad om de analyse te treffen, dan hetgeen in de voorrijkosten is ingecalculeerd.

Klachten

Heeft u een klacht over de uitgevoerde werkzaamheden?

Stuurt u dan altijd een e-mail met de foto van de factuur naar info@slotenmakersaanhuis.nl. Uw klacht wordt dan in behandeling genomen en u ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie. Houdt u er rekening mee dat u altijd door de monteur zal worden teruggebeld. Deze zal u informeren over de vervolgstappen voor de oplossing.

 

Heeft u een klacht over de prijs?

Ook hierbij dient u eerst een e-mail met een foto van de factuur te sturen naar info@slotenmakersaanhuis.nl. Uw klacht wordt dan in behandeling genomen en u ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Let er wel op dat u zelf verantwoordelijk bent voor de betaling. Bent u het oneens over de prijs? Dan dient u dat aan te geven bij de desbetreffende monteur. Mocht u hierna geen gebruik willen maken van de dienst, dan betaalt u enkel 35 euro exclusief de BTW.

 

Wij behandelen klachten niet telefonisch, uitsluitend per e-mail.